sobota, marca 02, 2013

sesja w bieli i błękicie

O tym, że Coco jest kocią modelką wiadomo nie od dziś. Sama się sobie dziwię, że jej do żadnej reklamy nie zgłosiłam. Ten kot jak tylko zobaczy obiektyw to zachowuje się jak wytrawna fotomodelka. Żadne inne footro z mojego stada nie uwielbia być tak "na widelcu" :)


Bajunia nam podczas sesji towarzyszyła ale tylko jako "personel pomocniczy". Miała dzisiaj jakiegoś stresa i bała się aparatu.

Za to Primadonna wdzięczyła się ile wlezie.







Bajka zajęta rekwizytami.

Mania odpoczywająca.

Mania w tunelu.

Błękit nieśmiały.





15 komentarzy:

  1. No proszę jaka śliczna modelka ;) Ale personel pomocniczy też niczego sobie!!! Z resztą wszyscy nieobecni też spoko futerka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tylko Coco tak dobrze współpracuje :) zresztą wczoraj było piękne słoneczko u nas to i zdjęcia ładnie wychodziły...dziś już niestety nie :(

      Usuń
  2. Wow wszystkie pięknie wyszły :-)
    Piękne są białe koty ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najtrudniej uwiecznić mi Bubę...niby nie czarna, ale jednak dość ciemna i ona nie lubi zdjąć, zawsze robi naburmuszoną minę a przecież taka nie jest ;D

      Usuń
  3. Bajka ma niesamowite kolory... Jest rzeczywiście bajkowa... A Coco pięknie pozowała :). Mania też śliczna :). Fajne zdjęcie w tunelu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zobaczyłam pierwszy raz Bajkę to nazywała się Belunia :) ale dla mnie wyglądała Bajkowo

      Usuń
  4. Zacznę od tego, że koty cudowne...Coco...cóż stosownie do imienia:D Czasem zastanawiam się, która bardziej mnie zachwyca?)...bo Bu..to wiadomo, że kofam:)
    ANIU! I TU JESZCZE RAZ WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO...SPEŁNIENIA MARZEŃ...przesyłam Ci "torcik" złożony z uczuć, przyjaźni, ciepłych myśli i słów oraz z najlepszych życzeń...buziamy i tulamy -ja i cysarzowa Marcynia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, dziękuję i tutaj. Goście poszli więc czytam i jest mi bardzo miło :***

      Usuń
  5. Nie wiadomo, który piękniejszy i są takie nieświadome swojego uroku właściwie to nas zlewają i miałam suczkę Bubę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coco to akurat sobie zdaje sprawę...np. uwielbia przeglądać się w lusterku

      Usuń
  6. Piękna z Coco Śnieżynka !!!
    A Bajki oczy zawsze mnie zadziwiają ...
    W słońcu koty są takie refleksyjne .... cudne zdjęcia wychodzą :-)))

    Pozdrówka i mizianki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, słońce sprawia wręcz cuda...szkoda, że dziś go nie było

      Usuń
  7. Zasługa modelki :-) i słońca

    OdpowiedzUsuń
  8. Coco wygląda identycznie jak mój Kacper :D

    OdpowiedzUsuń