niedziela, listopada 25, 2012

weekendowy miszmasz

DUŻA WYCIĄGNĘŁA TO WARCZĄCE COŚ, CO ROBIMY? WIEJEMY? TYLKO DOKĄD?
NO TAK...JA SPRZĄTAM, ONE ODPOCZYWAJĄ :D
SZCZĘŚCIE DLA KOTKA TO.....
....PRZYTULIĆ UKOCHANĄ MYSZKĘ
MANIA CAŁUJĄCA OLUSIA-NIEMOŻLIWE JESZCZE KILKA TYGODNI TEMU
CZYŻBY WSPÓLNE ZAINTERESOWANIA??
MANIA CHYBA WOLI POZOSTAĆ OBSERWATORKĄ MOKREGO ZJAWISKA, OLI MUSI DOTKNĄĆ BY UWIERZYĆ :)
CIEKAWE NAD CZYM SIĘ TAK ZASTANAWIAJĄ?
O NIEBIOSA, CO ON ROBI?!
CZY TO MIAŁ BYĆ KOCI UŚMIECH?
DOBRZE, ŻE MATERAC JEST WYSTARCZAJĄCO DUŻY
NAJWYGODNIEJSZA POZYCJA DO SPANIA
GDZIE JEST NAJCIEPLEJ? NA WŁĄCZONYM LAPTOPIE :)
TA TO POTRAFI SPOJRZENIEM ZMROZIĆ KREW W ŻYŁACH
NOWY KOCYK WYPRÓBOWANY
PODNARZUTOWA WERSJA COCO

















10 komentarzy:

  1. Moja Bubinia...jaka piękna, a te usteczka:)Coco w pierwszym momencie nie zauważyłam...to ci artystka!Oli oprócz coraz szerszego grona wielbicielek....ma kryzę:o)Pysio Maniusi piękny!A Bajusia ma taki dorosły wyraz pysiola...a duety jak zawsze:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś umaluję Bubci te usteczka na czerwono :)) wczoraj był mój Tato i powiedział, że Mania wygląda jak matrona (grrrrr!!)a ona jest po prostu subtelna :P

      Usuń
  2. Oli rzeczywiście się uśmiecha :)! Piękne masz koty!!! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję...nie moja to zasługa, urodą obdarzył je ktoś inny ale cieszę się, że to mi wolno żyć z nimi :)

      Usuń
  3. Co zajrzę do Ciebie to się napatrzę na te Twoje cudne koty :-)
    Podział pracy musi być , jedni wypoczywają inni pracują :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha...no tak, ja to jestem od opłacania czynszu, napełniania misek i czyszczenia kuwet :))

      Usuń
    2. Dokładnie miałam zamiar napisać słowa Jasnej :D Podział pracy nie zawsze sprawiedliwy ;) Ale takim pięknotom to się wszystko wybacza. No i ten uśmiech......

      Usuń
    3. chciało się mieć koty to trzeba im służyć :)

      Usuń
  4. Jakie śliczne i kochane koteczki!!! :D :D :D
    Super zdjęcia!
    Pozdrawim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bemolek też jest prześlicznym kiciusiem :) o czym wie doskonale :D

      Usuń