środa, września 12, 2012

trochę słodkości

dziś tylko patrzcie

















i oglądajcie



8 komentarzy:

  1. Bym powiedziała ,że on w oczach pięknieje :-))
    A Coco jest cud natury :-)
    miałam kiedyś białą kotkę i musiałam oddać.
    Trafiła dobrze do dobrego domku,
    ale ciągle ją pamiętam ...
    I teraz zwracam uwagę na wszystkie białe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coco jest wyjątkowo fotogeniczna a poza tym uwielbia być fotografowana to taka kocia modelka :))

      Usuń
  2. Moje serce jest ukontentowane i oczy też:) Bubinia i Olo:)filmik przecudny! Cała reszta też....Coco zjawiskowa jak zawsze....Zastanawiam się tylko, czy aby Twoja waga nie kłamie, bo porównując gabaryty Olusia z dziewczynami nie zauważa się wielkiej różnicy....postanowił zostać wielkokotem;)! Aż trudno uwierzyć, że to mały(?) koteczek....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. waga nie kłamie tylko Oli jest wysoki, długi i ma bujne futro...do wagi Bu jeszcze mu sporo brakuje :D

      Usuń
  3. Ależ ja zazdroszczę Twoim kotom tylu miejsc do wspinania i krycia się! ;) Zwłaszcza tej organizacji przestrzeni na balkonie - półeczki itd. - cuuudo! Szkoda, że ja mam taki malutki balkon, bo chętnie bym tak Malagicie dogodziła. ;)
    Widzę, że u Was też czas płynie leniwie i wszyscy domownicy śpią - ta pogoda jest strasznie senna.
    Coco jest piękna, to w sumie druga biała kotka o takim imieniu, którą poznałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję zrobić jeszcze inne atrakcje moim kotom...choć jak patrzę na ich lenistwo to zastanawiam się, że największym powodzeniem cieszą się u mnie miejsca do spania :))

      Usuń
  4. Buba jakoś straciła przewagę w masie już, prawie jej nie widać obok Olka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w masie to jeszcze nie ale w rozmiarach tak ;)

      Usuń