wtorek, czerwca 12, 2012

...no to zaczynamy :)

Oto jestem...ja, ale nie sama..są ze mną miaukotki..moje, najkochańsze, najdroższe... Będzie trochę o nich i o mnie, o tym co robić lubię a czego nie, czasem popsioczę na podły los, ale i podzielę się radością. Ciężko pewnie będzie znaleźć chronologię w tym pisaniu bo pewnie sporo będzie powrotów w przeszłość, ale czasem wybiegniemy też w przyszłość choć zawsze będziemy tu i teraz. Trudno przewidzieć czy będzie o kotach, o mnie, o dziergotkach, malowankach...nie przewiduję z góry czym przyjdzie mi się dzielić, bo przewidywanie to nie moja działka :D szklanej kuli nie mam, z kart nie wróżę i brak mi jeszcze czarnego kota :)
Bo kotów jest póki co cztery, no nie całkiem kotów bo są to same kotki...w kolejności przybycia do mego życia :
BUBA
COCO
MANIA

BAJKA
i tak poznaliście moje domowe towarzystwo :)...i to tyle na dziś.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz