poniedziałek, czerwca 18, 2012

moja Mama

Dziś jest dla mnie wyjątkowy dzień...rocznica śmierci mojej Mamy, czwarta...Czas biegnie nieubłaganie, ból może jest trochę bardziej znośny, ale tęsknota wciąż ta sama...Bardzo mi Jej brakuje, łączyła nas niezwykła zażyłość, przyjaźń, miłość, była osobą, której nie da się zastąpić niczyją obecnością...Płaczę, choć wiem, że to nic nie zmieni, nie rozumiem dlaczego odejść musiała i pewnie nigdy tego nie pojmę... Staram się żyć normalnie, ale każdego, każdego dnia mi Jej brakuje...i kiedy widzę, że robię się do Niej coraz bardziej podobna z wyglądu, z zachowania, że robię coś tak jak Mama czuję, że jest wtedy ze mną... Lubię śnić o Niej bo w snach jest tak jakby żyła wciąż i była przy mnie, tylko wtedy chciałabym się nie budzić....
MAMO BARDZO CIĘ KOCHAM

1 komentarz: