niedziela, kwietnia 14, 2013

do oglądania






























9 komentarzy:

  1. U moich kotów piórka wzbudzają największe emocje. No, chyba jeszcze laserek potrafi je tak rozruszać ;))
    Twoje koty cudnie się bawią:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laserek jest naszą codziennością :) ale bawimy się też piórkami, myszkami, cat dacerem....

      Usuń
  2. moje podwórkowe koty lubią proste zabawki: listek, patyczek, kamyczek, gałązka. innym zabawkom przyglądają się z nieufnością i nie wzbudzają w nich entuzjazmu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te domowe niestety nawet nie wiedzą jak to jest biegać za listkami, tarzać się w trawie...dlatego muszą mieć inne zabawki

      Usuń
  3. Ale kociaste piękne ;) Nie ma to jak pobrykać trochę za piórkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piórkami, pająkami, piłeczkami ... szaleństwo

      Usuń
  4. Ale kochane kociska! I jaki mają plac zabaw!
    Ja też mam koty i kota na ich punkcie ;)
    Zapraszam do mnie: domowezaciszekota.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu,jak Ty to robisz,że Twoje footra mają zabawki "na dłużej"? U mnie żadna wędka nie wytrzymała dłużej niż 4 dni

    OdpowiedzUsuń