czwartek, czerwca 14, 2012

wkrótce nowy domownik :))

no i postanowione :), wczoraj podjęłam ostateczną decyzję o tym, że moja kocia rodzina się powiększy. Tym razem przybędzie do nas kocie dziecię płci męskiej, piękny, rudy Olaf, król Aleksander, już przeze mnie zdrobniale nazywany Rudym Olkiem. Olek pochodzi z hodowli Słońce Sajan i jest kotem syberyjskim. Szczegóły zostały dogadane, opłata rezerwacyjna wpłacona i właściwie mogę się uważać za szczęśliwą posiadaczkę Aleksandra :). Problem w tym, że Olo zawita do nas dopiero po 22gim lipca bo musi skończyć trzy miesiące i zaliczyć podwójne szczepienia. Trochę mam obaw co do przyjęcia Olka przez moje kocie panny :-/ tzn nie martwię się o Bubę ani o Manię, ale Coco może być agresywna, a Bajka może zacząć znowu sikać poza kuwetą...ale, Olek jest wart ryzyka :)

OLAF TRZY TYGODNIE TEMU
OLAF VEL RUDY OLEK WCZORAJ
Mam nadzieję, że będzie to duuuuużżży kocurrrroo i że nareszcie nie będzie bezkrólewia w moim babińcu :)

3 komentarze:

  1. Hej Rudzielcu puchaty, niedługo trafisz do Babkowa - same kobity 5 sztuk, jedyny facet nawiał z tego babińca :P Ale się nie łam, ja za to jestem jedyna babka i same chłopaki normalnie jak w "małpim gaju" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ufff, cały wieczór jestem u Ciebie ale to za mało, żeby nadrobić zaległości i wszystko ogarnąć! niesamowita jesteś i te Twoje miaukotki :) podziwiam i chylę czoła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! faktycznie nadrabiasz zaległości :) bardzo mnie cieszy, że tak cię "wciągnęło" :D

    OdpowiedzUsuń